Lghs makeover =D

Dem senaste två dagarna har jag haft marddrömmar! inte kul. ena dagen drömde jag att det var fästingar överallt i lägenheten och överalt jag gick. Dem kröp på mig o bet sig fast o USCHA FY va snuskigt de va. Inatt drömde jag om att jag o en massa människor kämpade imot zombiesar och djävulen själv. Försökte gömma oss när vi insåg att dem inte gick o besegra men dem kände lukten av vårt blod så dem hittade oss överallt!=( Jag vaknade vid 6 och det tog ett tag och inse att det bara var en dröm.  Måste handla om att jag är nervös för förlossnigen och shit....hoppas det går över.

Idag gick jag o calle på stan för och köpa en present åt malin som ska ha födelsedags fest imorgon=) Hittade att par riktigt fina grejjer så hoppas hon blir nöjd med dem=) Vi köpte även gardin stänger på åhlens för nu minnsan är det dags för att sätta upp gardiner i vardagsrummet äntligen! har inte  6 likadana gardiner men det ska nog kunna gå och fixa så alla tre fönsterna får samma slags nyans=D  


hörs sen..

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag längtar å tills jag får presenten ;) och så jag få träffa dig! =)



Du får komma precis när du vill, vill du komma senare, är det helt okej. Nykter får man vara, men det är ju bara om du pallar med alla som är berusade? =)

PUSSS

2009-07-31 @ 20:20:16
URL: http://zillaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0