Min lilla semester, innan bebben

16: e eller 17:e drar jag till te norrfällsviken. ÄNTLIGEN! Ska hälsa på Tomas o Inger som just nu håller till i deras söta sjöbod. Så be till någon att det blir sol den helgen för då jäklar kommer jag ligga där o sola, kolla ut på vattnet och bara mysa med min lilla "familj" med lite god mat och ALKOHOLFRI Cider. =)  det kommer bli riktigt skönt. + att min brorsa Erik redan kommer att vara där så då får man äntlgen umgås lite med han.



Hehe, var jävligt kallt när jag var där senast men de var ju faktiskt vinter då oxå=)


Mamma kommer snart hit o tvättar lite. Hennes tvätt marskin är nämligen trasig, men det är ju tur att hon har lille mig. Vet inte alls vad jag skulle göra om vi inte hade någon!=/ DÖ kanske?...
a och så får man kramas lite med benji. det är ju aldrig fel=) Calle kommer hem kl 4 o lagar gomaten till oss. Calles köttgryta=) Han är värsta kocken min man om man räknar bort att han typ alltid kryddar så det brinner i käften! men jag gillar dig ändå gubben!

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha jag vet :) kan ju inte vara kvar på ett och samma ställe allför länge, blir så rastlös då ju ;) kan förklara när jag kommer hem vännen :) Kram

2009-07-12 @ 23:41:19
URL: http://macb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0