Tillbaka till allt!

Nu är jag hemma igen.. känns sådär. Lyckades verkligen ta ner pulsen ett snäpp när jag var hos inger o tomas och nu är den tillbaka i samma stessiga takt. Även om jag inte gör speciellt mkt här hemma så är det faktiskt tankarna gör mig galen. mycket undermedvetet som gör att hjärnana spinner på. Bara av att stå en stund framför spisen gör mig yr o matt. och min rygg orkar snart inte bära den lilla mannen i magen..  A det är jobbigt. Hemma hos inger kunde man slappna av. man behövde inte laga mat eller ta hand om tvätten. man var långt ifrån allt ansvar...och som hon själv sa, här behöver man bara vara!  här hemma räcker inte det..

hugo mannen är snart 34 veckor så snart är det dags. har slutat gå på blivande föräldra gruppen. vi lärde oss absolut ingenting. plus att barnmoskan som håller i det är hur vimsig som helst. Nä, vi läser på internet om det vi undrar över o ett socialt nätverk för hugo kan vi skaffa ändå..hoppas jag=)

skriver mer om helgen som varit sen.. ska äta mat med min snygga undersköterska.  Ni ska se han i sin jobbar tröja;) sexi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0