skratt förlänger livet

hello boys and girls! idag har jag gjord min näst sista dag på praktiken! wie!!! nu när man har storstädat där o alla leksaker är borta typ så finns det absolut nada o göra. man bara sitter o sitter. Får ta på mig arbetsuppgifter jag egentligen inte ska göra bara för att inte somna. Och apropå det så somnade jag faktiskt där idag. Haha. så jag råkade förlänga min lunschrast med en halvtimme kanske! =D jaja, sånt får väl hända ...har ju en stor ursäkt faktiskt=) hehe det var som igår när jag gick på stan med mia o jossan, och så skulle jag låna toan på team sportia och fick göra det gratis bara för att jag var gravid=) väldigt nice.
Var med brudarna o jonte hela dan igår. efter stan gick vi hem till jossan som bjöd på mat=) och så hade vi lite skratfest innan jag skulle gå. DET BEHÖVDES! hundra år sedan jag fått skratta sådär.

Ska äta nu o kolla på 2 ½ män.  huggies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0