dop

igår var man på dop. typ för första gången i hela mitt liv så jag var verkligen nyfiken på vad som väntade. Det var jossans lille son jonte som skulle döpas. Och eftersom jag kände på mig att man skulle ta med en lite gåva hade jag vare o köpt en liten grodskallra åt lillpojken, i torsdags när jag gick på stan med malin. Efter en svettig biltur med jossans moder o mia så var vi framme i alnöns kyrka. Pust! svetten bara rann och fortsatte rinna gjorde den. Gick in i en liten liten sne kyrka och satt där och beundrade den söta lilla familjen. Fick tårar i ögonen som jag verkligen ansträngde mig o inte få, och tänkte på hur det skulle bli när jag o calle ska döpa våran lilla son. Känns lite skumt att höra en massa om gud och det när man inte änns är kristen. Kan man inte ha ett slags dop utan det? Bara hylla det lilla livet ändå?
Efter dopet så blev det fika och present öppning. Gav min present efter att dem öppnat dem andra. kändes så skumt att dem var tvungna o öppna alla framför alla gäster så jag väntade med min..hoppas dem blev nöjd=)

kom hem kl 4 typ och började städa hela lägenheten från topp till tå! Åt lite oxå men jag känner mig liksom aldrig hungrig. tycker det är lite konstigt. han behöver väl mer näring nu än när han var mindre lilllgubben min i magen? jaja han sparkar o rör sig så han kan ju inte må så himla dåligt iaf. Mia kanske skulle dyka upp men vi får se...ska iaf fortsätta med den eviga strykningen..så hare gött alle mensker=D


Fick ett roligt sms igår av calle:
       Bästa sättet att uppnå inre frid är att göra klart alla saker du påbörjat. Så jag bestämde mig för att se mig omkring här hemma om det fannas något som inte var klart....Så nu har jag tagit resten av rödvinsflaskan,baileys´n, det sista 14 ölen i backen,kahluan, resten av stesolid burken, valiumkartan, en chokladkartong och det sista 8 lyckopillerna. DU ANAR INTE HUR BRA JAG MÅR! Snacka om inre frid! Men jag förstår inte varför polisen vill ha ner mig från taket nu? Så med polisen hängande i takrännan på väg upp, så tar jag tillfället i akt och önskar dig en fortsatt skön sommar tjejen min;) 


haha trodde för en sekund att det var sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0