Calle gubben!

Nu har jag calle för mig själv i 4 dagar=) läkarn säger att han ska ta det lugnt med jobbandet och jag håller med. Så nu har jag iallafall någon och umgås med på dagarna...skönt. Idag har vi försökt gå på stan o leta gardinstänger men det gick inte så bra..när vi väl kommit ner fick vi gå hem igen eftersom jag fick ont i ryggen o hugo tryckte på neråt så jag knappt kunde gå. suck! ville följa med calle till läkarn men kunde inte-orkade inte rättare sagt! Låg ist hemma med min ny inköpa krysstidning. Calle kom sen hem med jordgubbar som vi sedan smaskade på i sängen med lite egengjord choklad. men njutningen varade inte länge...Zimba min käre fiende skulle såklart spy under sängen och min aptit försvann putts väck! Han lyckades ännu en gång irretera ihjäl mig! inte nog med det, imorse väckte fettot mig med att jama som en stucken gris för att han ville ha mat. inte fan kunde han vänta som han gör nästan alla andra dagar. NEEEEJ han skulle väcka MIG! Calle vaknar ju ite av någonting så självklart fick jag stiga upp ur min sköna koma o ge han. PIG! han förstör mitt liv. seriöst. men jag tycker ändå synd om han ändå mittemellan allt hat. han e faktiskt en inne katt o det ända dem gör i princip är o sova skita o äta. Huuuuuuur tråkigt som helst, så jag föstår varör han springer runt här ångestfyllt o vill ut till den vida världen efter att jag en dag bestämde mig för att visa han den. dumt eller schysst av mig? vet ej men vad ska man göra?    ska äta nu så byeeeeeeeeeeeeeee

friends or enemies?


Knäppa tjockis zimba!

Kommentarer
Postat av: Anonym

imba e ju hur grym som hälst min lilla säl, krám

2009-07-28 @ 22:02:26
Postat av: Madde

Han är verkligen en liten tjockiis!! :) hur är det med dig annars och lilla Hugo? :) kram

2009-07-29 @ 13:43:08
URL: http://macb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0