Jag älskar er! Jag älskar er! Jag älskar er!

ja med mina änglar=)

Idag är den sista dagen på graviditeten, pojkar. 18 jan var det beräknade datumet för er att komma ut till oss. Men ni var ju två så förmodligen skulle ni nog ha kommit ut i december men ändå. Ni skulle verkligen varit i våra famnar nu om världen var en rättvis plats. Jag vill bara säga att jag ÄLSKAR ER!!! JAG ÄLSKAR ER! SÅ MYCKET!! ord räcker allvarligt inte till. men jag älskar er. Pappa älskar er också.
Varje gång ja har blundat idag har jag sett era små vackra kroppar i min famn. små men starka kroppar=) Jag slår vad om att ni skulle ha klarat av det mesta här på jorden. Jag tror inte att ni bara fick pappas snygga utseende utan även båda våras styrkor.
Ja, Jack och Jamie...ni va speciell. Och ja lovar er..mamma o pappa kommer. Vi vet inte när men nån vacker dag kommer vi återförenas igen. Tills dess kommer ni bli ihågkommen av många människor här nere på jorden.
puss puss! Mamma=)

Kommentarer
Postat av: Ingela Genberg

Hej Emma!

Här har jag missat nåt... har du väntat tvillingar?

Hur är det med dig och vad gör du nu förtiden?

Vet inte om du kommer ihåg mig.. Gick i samma klass ett tag på op.

Sköt om dig! :)

Kram

2009-02-13 @ 23:09:08
URL: http://ingelaagenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0