Nu e jag här!

Har varit i sundsvall idag och lugnat mina känslor!=) Har fått svar på alla mina frågor så nu kan jag andas. men förmodligen bara några dagar, sen kommer oron komma krypande..Jag låter lite gåtfull men det är en hemlis som har hänt och jag kan inte berätta förns jag är helt säker. men ni har tålamod det vet jag.

Så..nu när man har kommit tillbaka till härnösand så såg jag att jag har 1 ½ timme kvar innan jag ska övningsköra m ola, och vad ska jag göra under den tiden? Calle ville ju leka med sin lilla kompis istället för att gå runt på stan med mig så nu sitter jag här på bibblo som jag gjorde när jag var liten=D känns lite konstigt och använda en annan dator än sin egna lilla störda dator. I miss you! Men han kommer nog tillbaka från sin lilla semester om några dagar..=)
Men som sagt, jag ska övningsköra idag och imorgon och sedan kl kvart i 2 imorgon KÖR JAG UPP!!!! HEEELP! kommer lilla emma som knappt når ner till kopplingen klara uppkörningen imorgon? säkert inte. jag ser framför mig att jag kommer bli så nervös så jag släpper taget om ratten och kör över o dödar en massa människor!=/ tänk er..då kommer jag få sitta i fängelse!=((( nooo! nämen be för mig iallafall. Jag har faktiskt kämpat som en djävul för de här.


PIIIUUSS!

Kommentarer
Postat av: Johanna

lycka till :D

2009-01-27 @ 18:04:47
Postat av: mia

min pappa :P haha

2009-02-05 @ 13:52:27
Postat av: Samantha

lycka till emsiiii :)

2009-02-16 @ 14:01:06
URL: http://samanthasanchez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0