Roadtrip to Götebooorg!

kl 6 på lördag morgon sätter jag mig i den fina hyrbilen men calle o hugo i baksätet och kör fort som fan till göteborg! hehe kanske inte så fort eftersom det e så mkt snö och så ute. vill inte råka ut för nån olycka precis när jag har två värdefulla människor där bak:) men längtar gör vi allihopa. komma bort för det första e skönt. sen o träffa hans släkt o vänner. lite omväxling! och sen träffa samantha som oxå komma fira jul där nere:) saknar henne oxå!!!

har varit nervös för körningen pga va att de e så långt men nu ser jag det som en roadtrip. upptäcka svergie i min takt=) kul!
orolig för hugos lilla rygg och humör men det löser sig nog. får hoppas på det.

imorgon fredag blir det bvc för och ge hugo vaccin IGEN! sen hämtning av bil. sen shopping på stan och sen utdelning av julklappar sen hem och packa och städa och fixa med vem som ska vara kattvakt! fuuuuullt upp.

vet inte om vi tar med datan, om inte:  GOD JUL!


mitt nyårs löfte är att alltid försöka glädja mina pojkars dagar!




man kan inget annat än älska dem....

Kommentarer
Postat av: ingela

Å gud så söt han är! Å så himla mkt hår! :) Kör försktigt och hoppas det går bra! God jul på er! Kram :)

2009-12-21 @ 23:18:07
URL: http://ingelaagenberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Heeej! :) jag är oxå nere i gbg!! :) Såg Samantha på Allum i Parille i dag :) Kuuul att fler härnösandsbor är här nere! :)



Sköt om dig! kram

2009-12-27 @ 20:18:39
URL: http://elinodegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0