Vilken dag!

Imorse vid 11 satt jag vid datorn, hade nyss vaknat av en marddröm och så satt jag och tänkte: Jaha, ännu en slö dag! En minut senare ringde mamma och berätta att hon var i sundsvall och hade gjort något med ögat så hon hade jätte ont! Benjamin såg det och blev jätte ledsen och trodde hon skulle dö så personaen tyckte jag skulle komma och hämta han. kl 12 kom vi på en lösning hur vi skulle ta oss dit, jag o calle. Det fick bli att hyra en bil för 1000 spänn eftersom ingen som man kände svarade i telefonen! Så är det alltid, när man väl är i knipa finns ingen! men men. Gasen i botten for vi dit och hämta han. Hann inte äta något innan så vid halv 2 åkte vi in på macken vid sjukan och köpte lite lasagne. Sorry hugo! sen gasen i botten igen till härnta för calle skulle vara tillbaka till jobbe kl 2! Stress stress stress. Väl hemma slängde jag och benjamn oss i sängen och bara tog det lugnt till 4 då calle kom hem igen. Eftersom benjamin var utråkad då så bestämde vi oss för att åka till svartvik och bada och bara ta det lugnt och äta i solen. Det var skönt men inte kunde man slappna av för vågorna var jätte hög och kraftiga så man fick ha ständig koll på benji så han inte for med ut i havet.
Nu sitter jag här framför datan efter en behövlig dusch och försöker slappna av. Går sådär. men men. Ska kolla hur mina fiskar mår på facebook och sen lägga mig. Be för att jag somnar någolunda snabbt=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men nu ligger Benji, Fet Emma och lilla kilen Hugo i sängen och sover å pappa Carl e strax på väg te joobbet kram kram tösen min.....

2009-08-09 @ 06:22:13
Postat av: Anonym

Vännen du skulle ha hört av dig! Hoppas det gick bra ändå..Tänkte höra om du kanske har lite tid över att umgås ons el. tors? kram

2009-08-09 @ 17:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0