Vart tog tiden vägen?

Nu är vi äntligen hemma. Dem gjorde en sista underskötning på hugo kl halv 9 typ och allting tydde på att hugo gubben var helt frisk :)
Calles kompis kom och hämta oss sedan och hade sin lille son tor med sig som e 6 mån. Det blir hugos framtida vän har vi föräldrar bestämt :)

Gick ner till stan för det var tänkt att vi skulle gå till hemköp men det blev marknaden ist. Efter ett tag kände jag hur benen inte längre ville bära mig och jag börja skaka och bli svimfärdig. Hur dum är man egentligen om man tror att man skulle orka med lika mkt som innan födseln bara en vecka efteråt? a så det blev fullfart mot bigboy för att få i mig lite mat. Jag börjar bli jäkligt öm överallt nu. Kände inte av det lika mycket när jag bara låg i den där förbannade sjukhus sängen.

Provade pumpa ut mjölk idag oxå för jag har ju sånna sår på bröstvårtorna som svider som fan. Men när väl hugo skulle dricka från flaskan fick han det alltid i luftstrupen för att han sög så fort och fattade inte riktigt att de kom lättare ut från flaskan än ut ur bröstet. Så jag får väl lida pin då tills han blir lite äldre och tills jag blir lite tryggare med att hugo kommer klara sig.

Har insett idag att man inte hinner med mkt när man har barn alltså. Skulle äta, han ville ha mat. Jag skulle sätta mg vid datorn, han ville ha mat. Skulle gå på toa, han ville ha mat. Duscha? Tur att man har calle!



Skriver när jag skriver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0