Riktigt nice

nu har malin vare här o fixat min blogg=) visst blev den fin?  jag blir ju så lätt less på allting så Samantha, ta inte illa upp :) Ska ändra lite mer oxå men först måste jag få fotoshop av malin=)

Ja idag har vi ju varit på försökringskassan på "kurs". Gick väl bra. Kommer bara ihåg en sak typ och det är att jag ska gå in på deras hemsida och anmäla mig om att jag ska ha föräldrapenning nu snart och så att det då kommer hem en blankett. Sen att man kan välja vilka veckodagar man vill ha ut pengar för? helt knäppt. tycker man ska ha ett fast belopp varje månad. men det ska inte vara lätt sånna här saker. nejdå! Aja får väl se när jag får pengar, kanske om en vecka eller om ett år. Det är det fina med detta man vet aldrig om man måste svälta en månad eller inte..kul va=) Allt det här är så bra för mitt psyke. Det härdas och härdas. Hoppas jag iaf annars kommer det ju inte ut något positivt från detta vuxenliv. Hugo får jag ju hursomhelst och det är ju tur. Saknar han som f*n! vill bara ge han smisk på rumpen för att ha gjort dem här sista veckorna till ett helvete. :) :)

Calle var iväg men en arbetskompis idag en stund och när han kom hem kom han hem med en barnstol :) och en nyhet om att vi skulle få köpa 2 bilar till priset av en typ. Haha. Alla dessa månader som man sökt efter EN bil och inte hittat nån, och s bara dyker två upp bara sådär. Kul=) fast den andre blir typ reservdelsbil. fast jag tror man kan köra med den oxå. Amen det blir bra det. calle ska ju ändå ta körkortet här snart så då blir vi som en äkta svensson familj som har en bil var:) wiee

Kommentarer
Postat av: Madde

Japp det gör jag :) ja det har jag, sen så vet jag att du har velat haft en sån sedan länge, trodde att du redan hade skaffat dig en sån.. Klart att du förtjänar några timmar på ett skönt spa ;) kramar guman!

2009-08-22 @ 21:56:50
URL: http://macb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0