Det gör ont

a, är på skit humör idag. Har absolut ingen lust o göra någonting! Kroppen är tung, orken är helt borta-måste laga mat för att föda pojken snart men jag orkar inte! GUD, gör mig rik för en dag så jag kan ha en betjänt som kan passa upp mig! plz!!  åh...

Saknar mina små pojkar oxå... vill bara he kudden över ansiktet o flyga bort till dem. Fan dem behöver ju mig!
Snacka om att dem som fötjänade det minst fick gå igenom helvetet själv..




När vi möts igen, endast då kan mitt hjärta bli helt

Kommentarer
Postat av: Madde

Orka! jag vet att du gör de, är så stolt över dig gumman :) tackar, det värmer :) kramar

2009-08-06 @ 17:20:55
URL: http://macb.blogg.se/
Postat av: samantha

haha jag kommer typ aldrig träffa henne heller, hon bor ju i spanien :P och lilla gumman, snart kommer Hugo! :) jack och jamie kommer alltid att finnas där med er och för er, så ge all tid åt Hugo :) du är stark, så otroligt stark! kan inte jämföra hur det kan kännas, men oj oj, du klarar allt efter en sådan sak! Min lilla kämpe :) håll ut, ditt hjärta kan bli helt igen, dom finns alltid där hos er samma som ni finns där för dem!

2009-08-06 @ 17:21:19
URL: http://samanthasanchez.blogg.se/
Postat av: ingela

Jag kan inte föreställa mig hur det skulle kännas att förlora sina barn... Jag tycker du är stark som orkar öppna ögonen varje dag och ändå se glädje i saker och ting. Nu ska ni snart få en liten Hugo som behöver all er kärlek! Kikar in här lite då och då för att se vad du har för dig och hur ni mår. Sköt om er! Kram

2009-08-06 @ 21:57:12
URL: http://ingelaagenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0