nice face

nu ska jag börja göra mig fin till kalaset=) inser att jag bara har en klänning som jag kan ha så det får bli den. och så håret vad ska jag gör med det. jo platta och vika in topparna. trodde det skulle bli lätt när jag klippte mig min icke. eftersom jag har så kort bak så kan jag inte vika in dem själv så det blir lite som det blir. smink? ehm...passar inte i någonting så det får bli lite mascara bara. KUL! färdig redan. jag skulle vilja vara en riktigt tjej som det tar typ hundra år och fixa. Alltså dem kan göra så mycket med deras utseende och jag får se likadan ut år in, år ut. lite fuskigt faktiskt!  Fast om jag ska hitta en positiv sida av det så är det nog att jag ser bäst naturlig, jag behöver inte sminka mig för att vara fin=) och det är väl ganska lyxigt:P men men man vill alltid ha det man inte kan få...

vi synes o höres senare / 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0