Mysis!

igår var första kvällen på länge som jag o calle fick mysa och äta gotta på jäättttteee länge känns det som. Vill bara att hugo ska komma ut så man får hålla om han med! Är så less på att bara sitta här och kolla in alla bebiskläder och allting och bara VÄNTA!!!!!! Calle går runt i lgh och försöker härma en bebis och säger: -"Tänk när han gör så här eller tänk när han säger såhär =D" Och jag blir bara galnare och mer less så snart tar jag saken i egna händer tror jag... Varför just 9 månader? varför inte vara som en katt och föda efter bara nån månad eller vecka eller aa hur länge dem nu än är gravid. nädå nädå nädå!

calle har lagat mat nu medans jag sitter fastklistrad framför datorn helt näck! hehe. det är ju så satans varm ju!! Hoppas bara ingen ser mig utifrån. =/ haha!

a idag blir det bara strykning och vikning av kläder sen när calle sticker kl 4 blir det sängen och korsordstidningen. och så lite facebook;) Så see yah     


bjuder på ett kort från dem gamla fina dagarna då man var het som en kabin och inte en rund som en köttbulle som nu ;P haha

Kommentarer
Postat av: Madde

Klart att jag kommer att komma upp för att fira din 20årsdag, men jag kan inte lova att jag kommer på dagen... För jag vet inte alls hur jag kommer att jobba i okt.. Vet bara att det kommer att vara ett möte i Umeå och jag hoppas på att jag kommer att få vara där för då beronde på hur mitt arbetsschema ser ut kommer jag att stanna i hemma i någon/några dagar innan eller efter umeå för att även fira mormor,kusin emma och jerry :) Så sista natten innan jag går på mina natt pass igen och kommer att jobba 9 nattpass i rad. Jag klagar inte, utan tycker att det är väldigt roligt. Trivs bra med mitt jobb. Är fortfarande nervös över att börja i morgon, fast det är nog inget ovanligt när man är ny på jobbet. Värsta som kan hända är väl att hela hotellet brinner ner. Allt annat fel som kan gå går alltid att rätta till som tur är. Gjorde ju det sist och det var inte alls så falrigt fel som hade blivit då.

Men ser verkligen framemot morgon dagen. Ska försöka sova till senast kl.13.30 sen ska jag laga mat så att det finns matlåder åt oss i veckan, sen därefter ska jag hem till Helena och äta kräftor, första gången på flera år och för i år. Ska bli spännande, får se om man kommer ihåg hur man skalade en kräfta nu bara.

Men jag ringer dig när det börjar närma sig hemfärd kan vi bestämma dag :) kramar vännen!

2009-08-12 @ 11:55:06
URL: http://macb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0