Mina nya vänner:)

Tjolahopp! Låt mig presentera mina nya vänner som får mig och vandra från min tråkiga verklighet till deras beroendeframkallande världar ....








Visst är dem bara underbara va? Hahaha.
Tack för att ni finns under dem här svåra stunderna :)



Hello hugo!
Idag är du 37 veckor och vi längtar så vi blir tokiga :)
Hela världen väntar ju. Inte bara mamma o pappa, utan oxå vänner o bekanta som bara terrar oss med sms och undrar när du ska kika ut! Vi vet att det egentligen är 3 veckor kvar till beräknat datum men vem bryr sig om det? Du kan ju faktiskt komma nu om du vill. Allt är ju klart, allt som fattas är bara att du ska bli lite lite större och jag lovar om du kommer ut nu och dricker av min superduper mjölk jag har så lovar jag att du kommer bli lika stor och stark som bamse. det vill du väll? =) hur som helst så älskar vi dig lillvännen.♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Du kommer imorgon också va?

haha, jag är vän med 2 av dom där ;p

Hugo får gärna komma ut nu så man får se sötfisen :)

2009-08-14 @ 14:49:51
URL: http://zparriz.blogg.se/
Postat av: Anna

Jasså du också, va kul :D

Kan jag väl, har ju lagrat upp om man säger så, haha, skrev en lista och gav pengar till brorsan idag, så de blir lite goda saker :D hehe

2009-08-14 @ 17:33:32
URL: http://zparriz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ah tösen super MILK....

2009-08-16 @ 20:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0