Mardrömmar försvinn!

Vaknade upp när calle gick kl 20 i 7 och hade drömt om en jävulskt sjuk grej om calle. somnar igen och kommer tillbaka till samma dröm. Går upp och kissepissar kl 9 och när jag somnar åter så drömmer jag om samma sak! Fan va irreterande. Ringer upp calle kl 10 när jag bestämmer mig för att kliva upp, gråter för drömmarna gör mig så himla ledsen. Calle tröstar mig med sina underbara ord, men jag känner fortfarande den där rädslan om att jag inte vill att calle ska bli en såndär typisk kille jag alltid haft, egoistisk, nonchalerande idiot jävel! Som bara ser efter sina egna behov först osv.

När jag träffa  calle och vi lärde känna varandra och sådär så trodde jag bara att han spela och vara sådär otroligt Götesnäll;) Fan alla killar är ju störda, äckliga små kryp som luras och ha sig. Calle kan ju inte vara annorlunda? Joda efter 3 år snart så är han fortfarande likadan förutom att jag nu har sett hans dåliga sidor oxå men dem är inte värre än mina så dem kan jag leva med!  Tack tack gud! Men OM det är så att han mot förmodan egentligen är en såndär "vanlig" kille, ja då förtjänar han fan ett pris alltså! men tillsdess så ÄLSKAR JAG DIG CALLEMAN! puss

♥Nöjd och belåten calle!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad får jag för pris???

Vill ha de nuuuuu puss......

2009-08-05 @ 17:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0