LISTA :)

Jo jag glömde en sak.  eftersom jag fyller år i oktober så tänkte jag att jag lägger ut min önskelista här i god förväg så alla som hade tänk ge mig en present, vet vad jag vill ha :) Bra va? =D

° Massage eller en spa vistelse :)
°Tandblekning. :D
°Mp3 / Mp4
°Nagel stuff.
°Presentkort på någon sko/klädaffär !!
°Nickelfria örhängen (Dyra diamanter helst ;) )
°Hår&Hud produkter från apoteket.
°Hårnoppar apparat. Heheh. vet inte riktigt vad dem heter men det är en grej man dra på bena och så drar den ut hårstråna samtidigt. E så sjukt less på och raka.

yeah. Det var det. tror det va allt iaf.  Så nu vet ni mina kära vänner :)  Ps jag blir inte sur om ni inte köper något av det dära så ni vet. detta ligger bara högst upp på listan.      Älskar er ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej vännen :)

Det var inte en krävande lista du hade där ;) Det heter epilator, den som rycker bort håren på benen så att du vet det nu :) kramar vännen

2009-08-20 @ 20:02:50
URL: http://macb.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag vet iaf ungefär vad du ska få av mig ;)

Hehe

2009-08-21 @ 08:46:03
URL: http://zillaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0