Lång dag!

ja, efter den dramatiska morgonen har jag typ bara suttit framför datan på facebook....har inte haft något annat och göra så här har man suttit och spanat in alla människors liv i timmar och bara känt sig nere..Har hittat ett till spel nu som jag håller på med, fish world=) lite drygt men jag hittade inge annat!  JO just det jag, hittade en massa kort på mig o min gamla klass oxå=)
 
läslust klassen=) Jag andra från höger

Jag maja linda och vår lärare gun


Klagokören jag var med i. Ser ni nervösa lilla jag?





Linnea kom förbi ikväll och gjorde så denna dag iallafall fick ett trevligt slut=) Det är jag väldigt glad över. Imorgon kommer hon kanske förbi med sin nya kille björn. Lite nervöst men väldigt spännande!

Ska sova nu som min käresta gör...så godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha jag har också suttit på facebook typ hela dagen :p

2009-08-05 @ 22:22:02
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0