Ha ingen ångest....

Här sitter jag...än. Calle kom nyss hem från jobbet med min nya favvodricka Schweppes Lemon fusion :) OOOOO! mkt kolhydrater men ha ingen ångest Emma. Det kan inte bli värre än vad det är :) Bristningar kommer täcka hela min ungdomliga kropp, men det gör inget. jag gör det till en "inne" grej. SÅDESÅ!

idag har jag....suttit vid datorn. Ehm...
Just det ja, Zimba har stukat foten eller nått för imorse hörde jag han o en annan katt brottas här ute och sen när han kom in så halta han. Det kanske sitter en nagel där men vi kan inte kolla riktigt för då hugger han.  Hehe han kom även in med fullt av den andres päls på tassarna. Tror den andre är en vildkatt, för den är jäkligt skabbig. plus att den tappar väldigt mkt hår så nåt fel är det på den. Funderar på och ringa nån men vet inte riktigt vart? Nån som har en ide?
Nämen så Zimba har legat helt död hela dagen under sängen. Han har varken gått på lådan eller ätit på 7 timmar och i vanliga fall gör han det typ varje timme.
Men jag tänker så här. Eftersom zimba var så jäkla dum som attackerade mig och benjamin så vi börja blö på armarna så är det här faktiskt rätt åt han. Synden kommer alltid och straffar en så... RÄTT ÅT DIG STÖRDING! MIG GÅR MAN INTE PÅ OSTRAFFAT!     nu e vi even.

J & J, Ni är alltid i mina tankar ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du har fått mig att älska den där drycken också.. =) mycket god och läskande

2009-08-20 @ 10:26:45
URL: http://aggerydsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0