Förlåt lilleman

pappa sören har varit här idag. Han skulle hjälpa mig och gå igenom alla lådor vi har nere i källaren o leta efters farmors förlovningsring jag fick av henne förra året. Men han gav upp efter bara ha kollat in lådbergen. Kändes faktiskt som och leta en nål i en höstack eller vad man säger=) pust! så farmor lär döda mig när hon får reda på att jag har slarvat bort den..men men kanske hittar jag den när vi ska sortera där nere någon dag. bara en bil kunde ploppa upp bara sådär så vi kunde köra allt till tippen.  Efter att ha pratat lite gick han. Jag lagade ostsnitzlar o åt o gick sedan o la mig. va så himla trött! Sen ringde mamma......Alltså mammi jag älskar dig as mkt men fan va less jag är på och bråka med dig! usch! Så jag tror jag råka skrämma hugo för jag tappade humöret och skrek så det kändes som stämbanden skulle gå av. ångest, ångest ångest! Vill inte att han ska vara rädd för mig och tro att -"Shit! nu kommer jag ut till en galen skrikkärring!" och så stannar han där inne i hundra år bara för att jag inte kan komma åt han där inne...=(

nä men iaf....


Calle kom sen hem o lärde mig lite om facebook. Snacka om komplicerat allting är. Jag förstår ju knappt hur den här bloggen fungerar.. men det är kul. Och så att man kan spela spel där? haha helt knäppt ju men kul! Ska väl så lite imorgon på de där spelet farm någontig imorgon=) haha  

Hejdå!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

ajdå, hittade ni inte ringen :/ Ja, testa det där farmville spelet. Man får bygga sin egen farm och sen kan man adoptera kossor och ge bort tex kossor eller träd. Sjukt, men dock lite lustigt tidsfördriv. :D

2009-08-05 @ 11:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0