Fett

Det blev inte så mycket städ för min del, mest calle som irrade omkring här. Sorry! men nu e det snyggt är. Det är nu man skulle bjuda hem folk och visa upp våran lgh men ORKAR INTE!!! blä..  Skulle ta en prommis idag bara för att få känna mig levande och varenda fotsteg kändes som bly. Ni förstår inte hur mycket jag vill träna upp mig kropp nu. Igår när Malin och dem tog kort på mig så blev jag så satans paff när jag såg kortena. Förut Var jag ju ganska het iaf på kort. NU? a jag vill inte äns kolla. Måste man gå upp såhär mkt när man blir gravid? Eller kan man åtminstånde njuta av att ha lite (mkt) hull? nä det är nog programerat i hjärnan att man inte ska trivas och vara nöjd med sig själv när man väger lite granna...Men sen handlar det väl inte bara om vikten alltså man blir ju så trött av dem här extra kilona, man känner ju sig större än vad man är oxå. a nä även om det ka vara bra och gå upp i vikt så tänker jag mig tamefan springa av mig dem här 15 kilona när hugo är ute. JAG LOVAR OCH SVÄR, att jag ska komma i mina jeans jag kunde ha förut inom ett halvår. och det med basta=) så nu har jag fått det ur mina tankar oxå...


Gick in på min familjelivs sida jag inte vare in på på flera månader och jag hitta ett kort på mig och malin. Det ända satans kortet jag har liksom..sorgligt tycker jag. Men här är det=)


Kommentarer
Postat av: Malin

fina vi är!

Men du är den mest vackraste gravida kvinnan jag vet! ÄLSKAR DIG!

2009-08-02 @ 20:08:00
URL: http://zillaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0