Faderskapsintyg

Imorse kl 11 fyllde jag och calle i ett faderskapsintyg för att intyga att calle verkligen är pappa till hugo. Och shit vilken skum upplevelse. Först och främst fick tanten som hjälpte oss med det be två personer komma och kolla på medans calle skrev under så att calle inte kunde komma o säga sen att han inte hadde skrivit under. fattar inte varför någon pappa skulle göra det men.. sen fick vi reda på att jag hade ENSAM vårdnad om Hugo! Så då fick vi fylla i ett till papper där jag typ godkände att det var ok att vi hade delat. Att jag kände mig trygg med calle som far o bla bla bla. haha helt sjukt. Tycker sånt ska ske automatiskt. men men.
Efter det gick vi vidare till stan för att träffa upp hugos moffa :) Eftersom Erik fyller år i morgon gick vi runt o kollade efter en present till han. Tror han blir riktigt nöjd. hoppas jag iaf. han e tonåring så man vet egentligen aldrig vad han tycker om nånting.
Sen gick vi och leta efter en passande bh till mina nya boobs och herregud vilket litet utbud det finns här då!! Hittade en utan byglar tillslut på lindex som passade skit bra men 350 spänn kostade den! Jaja, det fick bli den ändå eftersom jag ej har en enda bh och ta på mig för tillfället. lite surt och lägga ut så mkt på en bh när man inte ens fått mamma penningen än.

kl 3 kom mamma o benjamin förbi och träffade hugo för första gången :) Det ända mamma kunde säga var -"Gu vilket fint barn! Gu vilket fint barn!" hehe. Hon e riktig glad över att ha blivit mormor igen. Och benjamin ser framimot av att få hjälpa migmed han. Benjamin blev lite fundersam varför han aldrig öppnade ögonen och förstod inte varför han sov så mkt men han fattar väl sen. :)

Ska krypa ner i sängen till mina pojkar nu. 

see yah later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0