En miss till!

Jaha då har man missat ett möte på soc bara för att man försov sig idag. Och inte ville lillgubben väcka mig heller som han alltid brukar göra vid 7- 8 tiden då han e hungrig. Jag skulle följa med calle dit imorse för att intyga att han e pappa så att han fick ett faderskapsintyg. Men det får bli på måndag. Tror det är på måndag jag ska till tandläkarn oxå? måste fråga calle och kolla om det inte va samma tid. För jag behöver verkligen gå till tandläkaren och fixa den där försäkringen man kan få innan man fyller 20.

Så den här dagen blir lika tråkig som alla andra dagar då. Om jag inte glömt något mer? a hoppas inte det....



Tillbaka till facebook:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0