Emma gick ut..=D

Gårdagen var riktig rolig faktiskt. Först gick jag o calle till malin vid 2 tiden och fikade och så, sen när calle skulle gå o jobba vid halv 4 gick jag hem och åt. Gick sedan tillbaka vid 8 tiden då malin skulle ha en liten fest. Även om jag bara kände malin, anna och linda så var det riktigt trevligt. Alla var verkligen schyssta=) Så jag är verkligen glad över att jag tog mig ur min bubbla igår. det är fan inte bra för psyket och stänga sig ute från omvärlden..  Och även om det var malin födelsedags firande igår så fick JAG en skitsnyggtröja och väska AV MALIN! hehe men tack tack gumman.

Ska städa och så IGEN! Vill verkligen att det är rent här när lillen kommer men det är jävulskt svårt och hålla det rent här..vet ej varför för vi vistas ju bara i sovrummet jag o calle?!  Jag får väl skylla på våra lortiga katter. =D


-"Its good för my ego! lalalala"     

Kommentarer
Postat av: linda

jätteroligt att du kom dit igår ju :D

2009-08-02 @ 14:36:21
URL: http://imogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0