Dear pain...

Jag har ont. jag har riktigt jäkla ont. Börjar få sammandragningar typ varje timma nu och dem blir bara starkare och starkare. Men än kommer han inte...
Igår efter att malin var här fick han nå jäkla spel och börja kicka på som f*n. Asså det gjorde så ont så jag nästan börja grina. ibland är det som om han verkligen tror att han kan lägga sig raklång...dummer :) Om man kollade på magen så såg man ryggen på vänster sida och fötterna på höger sida och så bara tröck han ut bena. Alltså jag trodde jag skulle pricka. Jag skrek och calle kom in rusande och så satt vi båda och bara kollade på vad han höll på med. Vi bara satt där och undra va f*n han gjorde. Och så pågick det. så somna inte förs tre inatt. Iof är det in bara det som gör att jag har svårt och sova utan det är oxå det här väntandet. Väntandet på något ont, nå riktigt satans ont. Tänk er den värsta smärtan ni har varit med om och så bara sitter ni och väntar på att den ska komma. Ni vet inte när bara att den snart kommer.  Snacka om psykisk misshandel. Och som grädde på moset eller vad man nu säger så väntar jag på ännu en dödsdom..kan inte riktigt snacka om det men     Jag e riktigt j*kla less. 

ska försöka fokusera på något positivt nu så ska göra en önskelista till min födelsedag. Nu ska minsan Emma bli bortskämd tycker jag :)  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lillavännen. Låter inte alls nå kul! :( tänker på dig. Önskar jag kunde hjälpa dig och bära lite smärta..Hoppas han snart kikar ut. Kramar!!

2009-08-19 @ 17:09:45
URL: http://aggerydsandra.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag kommer imorgon vid ungefär samma tid då? passar det? :D

Ska på stan med Linda först o sådär.

=)

2009-08-19 @ 20:16:57
URL: http://zillaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0