Beroende?

vaknade tidigt, tänkte nu ska jag göra något vettigt. gick förbi datan och poff så fastnade jag där. Jag och calle turas om och spela mafia wars, när hans energi är slut  o man måste vänta till dem bli återfyllda säter jag mig och så tvärtom. och så har det varit i 2 dagar nu:D Så jäkla stört! Vi lyckades iallafall ta en sväng på stan och träffa benjamin och mamma vid kyrkan en stund oxå. Linnea ringde även och sa att hon ville lämna min kläder hon hittat hemma hos henne. Så hon och björn kom oxå förbi kyrkan.
Nu har jag suttit och snackat med en massa folk på facebook, måste ju visa att jag är en bra vän och att jag inte bara använder facebook åt att spela spel. (haha)
 jaja, ska gå ner till tvätten en snabbis nu och vänta på att energin ska stiga på mafia wars. Så bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0