Benjamin, min bror!<3

har haft benjamin hemma hos mig nu ända sen i lördags. Det har varit så mysigt. Vi har badat i svartvik, grillat, spelat spel på king.com, kollat på en 3d film som man behövde spec glasögon och se och så har vi bara kramats och ätit go mat=) Idag kom mamma och erik och hämta han. Så nu får vi se hur lång tid det dröjer innan vi får ha en igen...En sak har jag och calle insett iaf, vi har inget hem för en 8 åring=/ bara för en liten baby. För vi har inge familjespel eller några barnvänliga filmer eller någonting som ett barn kan ha till och aktivera sig med. Så nu känner vi lite press, iaf jag. Så ska försöka shoppa lite barnsaker framöver. Om man nu har råd dvs. Ska ju försöka spara ihop några tusen till dec så vi kan hyra en medelklassbil som vi kan köra ner til gbg. Hur jag nu ska orka göra det är en annan fråga, lär ju ta 2-3 dagar eftersom jag kommer vilja stanna och sova och mata hugo var tredje timme. Jaja,

Ska återgå till mitt spelande på facebook. nu. tur att man har blivit bortbjuden till malin i helgen och att man får besök av sandra på torsdag, annars hade man väl fasnat i den där farmville-sorority life-fishworld och maffiawars-världen forever!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeaaa gumman, klart du orkar köra te GBG. Pyssa mig

2009-08-11 @ 19:37:36
Postat av: Madde

Vad bra :) då har jag en till sak att se fram emot, oxh fra,för allt hoppas jag ju självklart på att få träffa lillen då, annars får det bli i oktober :) Puss

2009-08-11 @ 23:31:03
URL: http://macb.blogg.se/
Postat av: Madde

Inte skall du ora dig för sånt :) tro mig, du och Calle har många närstående personer som kommer att bry sig så mycket om alla er tre som vill skäma bort lilla Hugo samtidigt vännen :) Jag kommer att vara en av dem (A) Kramar gumman

2009-08-11 @ 23:33:34
URL: http://macb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0