Andas...

Shit vilken crazy dag det har varit idag. Fck ett vredesutbrott efter att får hem ett brev från skatteverket där det stod en massa jag inte förstod och calle o pappa bara sa åt mig att skita i det. HALLÅ? är det ingen som vill veta innehållet av sådana papper? Tänk om det står nått viktigt och alla bara läser det som står efter likamedstecknet? A i min värld e det helt stört. men men alla e olika och jag sticker verligen ut ur mängden har jag märkt idag.

Smärtan och sammandragningarna har varit på mig idag och torterat mig så in i *******! Så idag var jag nära på och ge upp. tur att jag inte är någon självmord människa men därimot hade jag bara lust och bara lägga mig i sängen och ligga där. Inte äta, inte, inte gå på toa, utan bara ligga där och ruttna. Tills han kommer ut då.   meeeen efter att ha sovit ett tag fick jag lite energi boost som tur var.

Aja Im back iaf. Och när det här är över förtjänar jag tamefan allt de goda här i världen. FATTAR DU DET, LIVET??! FATTAR DU DET DIN *****?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0