Allt är normalt! ÅH!

Dem senaste dagarna har jag vaknat av illamående och huvudvärk på nätterna. Blir jäkligt illamående av att få mat i magen oxå. Och så blir jag jätte yr som om jag åkte en jätte snabb karusell. heelt knäppt. Det borde ju vara tvärtom att jag blir illamående och yr om jag INTE äter men no no. Så imorse ringde calle och fråga någon barnmoska vad jag skulle göra, och även om hon inte var så orolig för mitt tillstånd så sa hon att jag skulle komma in till förlossningen och ta lite prover. Pust! inte fan räknas man som en människa utan ALLA ser en bara som GRAVID! Jag ville bara gå till en vanlig läkare och kolla upp MIG, men självklart blev det så vi åkte in och kollade Hugo. Visst det är bra att dem kollar så inte han påverkas men ändå! JAG DÅ?  Det är jag som mår dåligt inte han. han sparkar ju och lever om så inte fan lider han. men vi åkte in iaf för calle nämnde något om havandeskaps förgiftning och då kunde jag ju såklart inte vägra..Men som jag kände på mig så mådde han bra och det handlade inte om något sådant. Och när jag frågade läkaren om råd kunde hon inte komma med ett skit, bara att jag skulle ta en alvedon och be calle massera mig.  OOOOKEEEJ?! Thank you very much!
Och sen så blev det ju inte bättre av att vi fick använda upp alla våra sista pengar på resa dit o hem. vafan finns det ingenting här i härnösand för? jag förstår inte vad problemet är?
 Och sen vet ni, när vi skulle fara hem och ta en buss från sjukhuset ner till navet så råkade vi ut för en satkärring som nästan inte skulle ta med oss ner till stan pga att vi inte hade fixat en sms biljett före påstigning. VAFAN VI VISSTE JU INTE HUR MAN SKULLE GÖRA! Och inte var det hennes ansvar heller och ge oss den infon. nej nej. Vi skulle födas med den kunskapen. J*vla idiot! 

Nu är vi hemma iaf och jag känner bara att gud vilken onödig dag. Skulle fan inte ha klivit upp. Nästa gång jag mår dåligt så kommer jag ju iaf Inte ta hjälp av sjukvården. Det är en sak som är riktigt j*kla säkert!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älsklingen min lill Hugo kommer snart ska du se puss

2009-08-16 @ 20:49:35
Postat av: Malin

stackare du ser så less ut på bilden. Gumsigumsi

2009-08-17 @ 21:54:12
URL: http://zillaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0