5 dagar. Snart 6 :)

Sitter här i rummet vi har på avd, nyduschad och helt öm i brösten. OCH i huvve.
Fick reda på att hugos bilirubin värde har sjunkit från 303 till 239 :) nice nice! Min pojke e så duktig som ligger där i solariumet med den där ögonbindeln utan nästan nå gnäll alls. han har ju faktiskt legat där i snart 48 timmar, vem skulle vilja ligga så länge och sola liksom? inte jag iaf. Så inatt kl 2 stänger dem av det och imorgon bitti efter att barnläkarn har tagit sig en titt får vi åka hem! Ni förstår inte hur mkt jag längtar till att få komma hem. Alltså nu har jag legat i ett rum i en hel vecka med en jäkla smärta i hela kroppen och bara väntat och väntat. Har knappt fått mysa med hugo pga av att han måste sola.

Calle vill lägga upp bilder på hugo men jag känner mig jätte osäker när det gäller det. Vill inte att någon ska kopiera det eller göra något dumt av det. Men ska fundera på saken.


Förlossnings historian får ni höra senare.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du kan ju alltid vattenmärka bilderna, men komihåg å göra det över hela hugo, annars är det bara för dumma personer att klippa bort vattenmärkningen! Kan hjälpa dig när du fått ps av mig :D

PUSS längtar tills ni kommer hem.

2009-08-29 @ 16:41:43
URL: http://zillaochjag.blogg.se/
Postat av: Maria Johansson

Han är så söt eran lill baby, skönt att se att ni mår bra. Ja, visst gör det ont att föda men det kommer något positivt av det =) du glömmer smäran jag lovar.



Kram maria

2009-08-30 @ 12:54:25
URL: http://jagochminabusungar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0