09-08-23 <3

I söndags, 20.39 kom Carl Hugo Karlsson. Det var den smärtsammaste upplevelsen jag någonsin gått igenom om man snackar kroppsligt alltså men är så otroligt glad av att man fick ett sånt stort pris för ne. Annars hade nog ingen jäkla kvinna lidit sig igenom det. Men nog om det :) Alla undra säkert saker om Hugo och det jag kan säga just nu är att han är en väldigt stilig, lugn pojke som har världens finaste hår :) Han är en liten kopia på calle så en riktig heting e han!
Han vägde 3400 g och var 50 cm lång. Började ta bröstet riktigt dagen efter och sen dess har han sugit och sugit så jag är alldeles öm. Men mat älskar han iaf och det är bra :)
Han är helt frisk förutom att han har gulsot som vi just nu behandlar med ljusbehandling. lite jobbigt eftersom vi nu måste stanna kvar här på avd i två dagar till och jag som bara vill ta hem han till vårat hem NU!

Allt känns riktigt bra annars. Vi tre börjar verkligen se oss som en familj nu och kärleken mellan oss stiger och blir allt mer uppskattad och tillvaratagen. Vi har även börjat fima hugos första dagar här med oss och jag ängtar så tills han e tonåring och vi får visa detta för han. Snacka om att det kommer bli en romantisk komedi :D

Ska försöka vila nu medans Hugo sover i solariumet.



Ett nytt liv har börjat ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Ni e så underbara! <3 Längtar tills ni kommer hem... =)

Hela nästa helg är jag ledig, helt otroligt. :D:D

2009-08-28 @ 07:49:42
URL: http://zillaochjag.blogg.se/
Postat av: Anna

Aaw :) han låter helt underbar! ^^

Jag fick också sola när jag föddes haha :p

2009-08-28 @ 08:57:16
URL: http://zparriz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi e bäst gumman, Hugo e så helt otrolig så jag kan inte beskriva det. Jag älskar dig gumman/ Calle

2009-08-28 @ 09:14:40
Postat av: ingela

Grattis grattis grattis!!! Lycka till i massor till er alla tre! Kramar från oss

2009-08-28 @ 10:53:06
URL: http://ingelaagenberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis och lycka till!!



:-D

2009-08-28 @ 17:16:43
URL: http://avoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0